Tuesday, October 4, 2011

tetttt :|

please stop kutuk aku . please stop burukkan nama aku . please get away from my life . aku dah berjaya lupekan kau 100% . aku dah tak ada pape dengan kau lagi . aku dah anggap aku tak mengenali kau . aku tau aku salah dulu . tapi tak payah nak ungkit2 la kan . zero-zero sudah ! aku sendiri dah tak pikir kau . aku dah ada  teman baru yang bagi aku life sekarang . bak kata adik kau . jangan ada sangkut paut dengan kau and adik kau lagi . okey ! aku terima . aku dah diam je sekarang ni . aku buat hal aku je . tolong laa jangan kutuk kutuk aku dah . tu jea aku mintak . aku dah tak kacau kau dah . aku malas nak gaduh gaduh macam budak budak . past is past . tutup cerita pasal aku semua . ta payah nak ungkit buruk2 kan . aku merayu sangat sangat okey ? thanks .

No comments:

Post a Comment