Wednesday, April 6, 2011

end of the day

lastly , aku terpaksa melepaskan die walaupun susahnye ak rase . haa . hbungan yg ak impikan akan kekal lama bersama si dia akhirnya musnah akibat silap aku sendiri . ak menyesal sangat2 . hmm .ak sedar kesilapan ak banyak buat die terseksa dan banyak buat die merana . kenape laa ak bodo sangat tak terpikir langsung . now everything is to late . die da ta nak maafkan aku dah . die dah tekad nak tinggalkan aku . tetapi ak tetap dgn pendirian ak akan jadikan die isteri ak yang sah satu hari nanti . tak ade pengganti yang boleh gantikan die dalam hati aku . ak sgt tersayang die . lebih dari segalanya . insyallah ade jodoh aku akan bersama dengan si dia balik . doakan usaha aku akan berjaya . aku tak akan give up memujuk die . setelah beberapa hari dia tak msj ak , ak tau ak byk kuar . tu semua ak nak release kan tesion ak . kalau ak terperap kat umah pk kan die . bole gyle ak . haaaaa ! kenape laa jadi cmni kan ? mmg cam ta bole caya kan ak ngn die bole break ? sdgkan suatu ketika dulu ak ngn die sgt2 sweet . smpai rmai owg kata ak ngn die secocok laa . lastly ak ngn die berpisah jugax . ak harapkan die maafkan semua kesilapan ak . ak ta akan membenci die smpai bila2 . k laaah . doakan ye ak berjaya  mendapatkan die balik . thanks for friends2 ak yg bnyk support ak . hmmm . i love you forever sayang !

No comments:

Post a Comment