Monday, May 16, 2011

days of the days

Hari makin berlalu , sedar tak sedar , dah hampir sebulan dia telah meninggalkan aku . hmm . aku masih still tak bole nak lupekan die , sedangkan die begitu senang melupakan aku dan kenangan sume , aku masih menderita ! tetapi die ? bahagia dengan RBEAR die . haaaa , walaupun ak dah tada ape dengan die , tetapi ak still mengejar die walaupun die selalu buat ak ni cam SAMPAH , ANJING ! bia laa ati aku terluka , menangis ke , ak tetap sayangkan die . mungkin orang kata aku ni bodoh mengejar perempuan cam tu yang tak sayangkan aku lagi seperti dulu . ARGH ! ak tak peduli ape orang nak cakap ! yang penting aku tau ape yang aku buat ! hmm . hidup ak da tak bahagia seperti dulu . ak bnyak terperap dalam bilik dan menangis teringat kan die . haaaaa !!! aku ambil keputusan pergi Terengganu sebab ingin lupekan die , dan berharap agar ak excident mati terus tak pun ilang ingatan ! tetapi ak still teringatkan sepanjang perjalanan ak ride ke sana , dan ak excident , tetapi pinggang ak yg mengalami kecederaan teruk . hmm . now doc kata ak tak bole buat kerja berat sementara waktu . pinggang ak . hmm . tak pela tu ta yah cita laa kan . kenape ak sukar nak lupekan die ?? ak terlampau mencintai die . kebodohan ak kerana ak telah member sepenuh jiwa at yak kat die , dan die telah meninggalkan aku ! perempuan ….. hahahaha bodoh gax ak ni kan . makin lama ak semakin putus asa . hmm . ak bukak blog die ! story ak dengan die dah tak de . sedangkan dulu blog ni hnyalah blog kita , and last die pernah cakap kalau break pun , jgn delete ape yg story kita dlam ni !!! tetapi !! sape yang delet ? ak ? dia ? haaa janji kau sume dah makin ilang nabilah ! sume janji kau da laen . pandai kau kan nabilah . sedikit demi sedikit kau mengatur game ni . kau mmg bijak nabilah ! semakin lama kau da semakin hampir dengan kejayaan ! blog kita da menjadi blog kau dgn RBEAR kau  !!! good job ! ak ta kan bersuara . ak still dia and tengok ape lagi yang kau nak buat dengan aku ni . ape lagi kau nak saketkan ati ak ni , ape lagi kau nak layan ak ni . ak tengok je nabilah . ak still besaba sbb ak sygkan kau . hmm .

No comments:

Post a Comment