Wednesday, June 1, 2011

FREEDOM NOW :)

HAHA ! , now aku dah bole terima kenyataan die telah tinggalkan aku , ouh god ! aku da bole mulekan idop baru , aku enjoy dengan idop aku sekarang , aku ade kawan2 yang sentiasa happykan aku , enjoy bersama sama ! yeah ! aku tak rasa nak ade teman special langsung dah sekarang , aku lebih selesa dengan kehidupan single aku , tak de nak pikir sape2 , nak saket ati dah ! lega bhaiii~ :) die pun da happy dengan BF baru die sekarang , aku tumpang bahagia tengok die bahagia dengan BF baru die~ aku tak akan kacau idop kau da , jangan risau yaw ~ heee . aku nak kan kau lagi , tapi relax dulu laa , haha ! nanti2 laa aku ngurat kau balek eh , HAHA ! just kidding eh ! aku just pegang words ni je , what goes around , comes around ! yeah niceeee !! =,=

singlee minglee :D

No comments:

Post a Comment