Wednesday, June 15, 2011

my truly best friends , gone ?

huh ? macam tak percaya da dekat 3bulan bob dah tak de . kawan yang selalu membantu aku time aku susah , hepikan aku time aku sedih , banyak bagi advise kat aku . now die dah pergi ke illahi . allah lebih sayangkan die . tak pe . ak redha . aku kena terima kepergian kau bob . aku ingat pesan kau bob , kau suruh aku tengok2 kan mak ayah kau . aku akan jaga mak ayah kau macam mak ayah aku sendiri bob . kau jangan risau ye bob . aku sentiasa doakan kau . aku ingat lagi bob kau pesan kat aku'jad , kau dengan biela tu aku harap biala kekal lama ye . kau jaga la die baik2 jad . insyallah jodoh kau akan kekal dengan die jad' . bila aku igt balik , kelakar pun ade , sedih pun ade bob . now aku dengan biela da break up la bob . die tinggalkan aku . die kata die benci aku dah . dengan tetibee . aku pun tak tau , maybe die da syg orang len tu bob .kan ? biakan je la kan ? kau pun pnah ckp , pempuan yg syg kat kite akan kekal en ? ni ta kekal ? means die ta pnah syg ak laa kan ? ta pe laa bob . bia jela . aku rindu time kite lepak dulu bob , time kita nak kenal dunia , masuk club sama2 , pegi events sama2 sume dgn kwn2 ! ak rindu kot time tuu !! dengan kite wat kecoh nyee . hahaha ! bole bole kite pg tmpt owg langgar kwsn owg . haha bodo jee kau ni kan . haha . bob bob, hmm aku doakan kau mudah mudahan ditempatkan ditempat org2 soleh bob . aku rindu kau kawan !! kau je kawan yg paham aku . hmm .

No comments:

Post a Comment